Pripoj sa k nám!

Pohľad na D1 Višňové zhora. (Zábery z dronu)

Momentálne prebiehajú práce na tuneli bez prestávky. Priebeh prác, aj to ako pokročili, si môžete pozrieť na týchto záberoch z dronu.
Tunelárski, cestní aj mostárski špecialisti tu pracujú sedem dní v týždni, priamo v tuneli v nepretržitej prevádzke.Na stavbe v dĺžke 13,5 km je doteraz položených vyše 26 000 m2 asfaltov, vybudovaných 2 568 m novej kanalizácie, zrealizovaných viac ako 180 000 m3 výkopov a 71 000 m3 násypov na diaľničnom telese. Do tunela, mostov a múrov je zabudovaných viac ako 200 000 m3 betónu. Z celkovej dĺžky 4,7 km mostoviek na 8 mostoch je hotových už 3,3 km. V celom 7,5 km dlhom tuneli Višňové je hotová tzv. reprofilácia. Sekundárne ostenie, čiže finálny povrch tunela, je zabetónovaný na 460 klenbách z celkových 477. Stavba zahŕňa 13,5 km dlhý úsek diaľnice vrátane ôsmich mostov (dva najdlhšie z nich sú dlhé 947 a 585 metrov) a 7,5 km dlhý tunel Višňové. Na západe sa napojí na úsek Hričovské Podhradie – Lietavská Lúčka, na východe sa napojí na obchvat Vrútok a Martin. Po dokončení sa vytvorí kompletný obchvat Žiliny, ktorý zníži intenzitu dopravy v meste a zároveň ušetrí viac ako 20 minút cesty do Tatier. Okrem priamejšej trasy sa vodiči vyhnú aj častým dopravným komplikáciám na existujúcej ceste I/18 pod hradom Strečno.

Zdroj: Národná dialničná spoločnosť a.s.

Vaša Stavba od A po Z s.r.o.

Pridajte Komentár